Monday, December 27, 2010

Don't Hurt Anyone



Don't Hurt Anyone!!!
tapi itulah tanpa ku sedar, aku telah melakukannya...
untuk itu, aku ingin memohon sejuta kemaafan daripada semua semua...


minta maaf sangat-sangat...
andai aku terlanjur bicara
andai aku terlepas kata
andai tuturku ini mengguris sekeping hatimu

minta maaf sangat-sangat
andai tingkahku ini menjengkelkan hatimu
andai sikapku ini kurang enak di mata mu
andai gayaku ini tidak menyenangkan diri mu

minta maaf sangat-sangat
kerna itu sahaja yang mampu ku lafazkan
pabila aku telah melakukan kesilapan
kerna aku hanya insan biasa
yang sering kali membuat kesalahan

p/s: aku hanya insan kerdil di dunia ini,
aku tidak sempurna dan tidak mencari kesempurnaan,
aku hanya mencari kedamaian,
dan dalam pencarianku itu,
telah banyak kesalahan yang aku telah lakukan,
untuk itu,
sebelum terlambat,
sebelum terlewat,
aku ingin memohon sejuta kemaafan kepada semua
andai aku telah membuat salah...
maafkan aku kerna aku hanya insan biasa dan tidak pernah sempurna...

No comments:

Post a Comment