Monday, January 10, 2011

ANA RAFFINE

hehehe...
tgk AJL semalam?
tahniah kepada Ana Raffali yg menjuarai AJL smlm...
unexpected result bak kata omputihnyer
sy budget Faizal Tahir yg menang...
tapi,apa2 pon tahniah kpd Ana Raffali...all the best...keep it up..

tapi kan,
kalu Ana Raffine yg try brtnding dlm AJL tu kn? agak2nyer, menang tak?hahahaha

Ana Raffine akn nyanyi lagu tolong cintai aku...

Tolong cintai aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

tolong cintai aku
aku tahu kau jua begitu
punya rasa yang sama denganku..

hahaha...belasah je lah yer...

p/s:
oops janji nak sepikn diri...tp ter'pos' something lak huhu...
oklah, mulai dr saat ini, Ana Raffine nak sepikn diri wat selama-lama yg boleh...hahaha
(bley ke???)

No comments:

Post a Comment