Saturday, April 16, 2011

kerana rasa itu masih ada...

ada seorang kawan saya tanya saya, macam ini bunyi soalannya:
'walaupun orang tu adalah kenangan silam kita yang memedihkan,nape kite tetap nak tengok fb dia ek????'

bagi saya...ianya adalah kerana rasa sayang itu pernah ada, masih ada sehingga kini dan tidak akan hilang atau padam sampai bila-bila...
walaupun guna pemadam stabilo exam grade untuk padamkannya,
namun kesan itu masih ada...
jadi rasa itu masih ada...
rasa yang masih ada itu menyebabkan kita terfikir, teringatkan si dia yang telah pergi meninggalkan kita...
menyebabkan kita ingin tahu apa yang telah terjadi padanya...
ahaks...

p/s: apabila saya berfalsafah mengenai perasaan...haish...

saya cintakan awak sampai bila-bila...
kerana cinta saya pada awak tak pernah padam..
malah ianya semakin dalam...
kerana cinta saya pada awak tak dapat dilihat...
tapi getarnya masih boleh terasa...
saya akan tunggu awak...

apa yang dok merapu ni ntah lah....lalalalala

No comments:

Post a Comment