Saturday, April 9, 2011

suka...hehe




adakah perkara seperti dalam gambar di atas berlaku juga kpd si empunya blog ini? ahaks...no comment...hihi

saya suka tengok awak online, tapi saya xberani nak tegur awak...
bila saya tengok awak online, saya gembira sangat, hilang sume rase sepi kat hati ini...
asalkan dapat tgk awak online, saya sudah begitu bahagia...
saya tunggu awak offline br lah saya offline...

p/s: release tension jap bersama jiwa kacau @ jiwang karat dgn melukis kartun yg tak berapa nak cantik...(^_^)

saranghaejo zauji...ahaks (",)

2 comments:

  1. hehe...dlm bhs arab, zauji=suamiku...
    oleh krn teman belom kawin g, iktn kovalen xtbentuk g, teman pon xtawlah sapa zauj(suami) teman...hik2...

    saje wat statement yg pelik2...
    raffine xde couple2 lah...

    ReplyDelete